بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حمایت پرشور هواداران در بازی فردا یک تکلیف است!

استقلال دوباره يک ديدار مهم و حساس را بايد فردا مقابل سپاهان اصفهان برگزار کند.ديداري که براي همه استقلالي  ها وبهتر است بگوییم اکثر فوتبالدوستان ايراني از اهميت بالاي برخوردار است.عصر شنبه یکی از فيناليستهای جام  حذفي ايران،همان جامي که در فصل 91-92 قرار نبود برگزار شود،مشخص خواهد شد.
بي شک نتيجه اين ديدار حتی براي باشگاه رقيب و طرفداران متعصبش نيز اهميت خاصی خواهد داشت.چون پرسپوليسي ها به دليل از دست  دادن ليگ برتر و عدم کسب سهميه آسيا،بدجوري به دنبال قهرماني در اين جام هستند و مي خواهند رقيب احتمالي  خود را در فينال جام حذفي را خوب آناليز کنند.با این اوصاف از اهميت اين بازي هر چه بگوييم کم گفته ايم و ديگر صحبت از استقبال پر شور هواداران و حضور چند ده هزار نفری در ورزشگاه آزادي کمي لوث به نظر مي رسد.
 هواداران استقلال بايد  حضور در ورزشگاه آزادي را براي خود يک تکليف بدانند و اين نکته را در نظر بگيرند که  هر چقدر در اين فصل به تيم محبوبشان بنا بر هر دليلي کم توجهي کردند و نتوانستند از نزديک در ورزشگاه حضور  پيدا کنند و تيمشان را مورد حمايت خود قرار دهند،اين ديدار را نباید همانند بازیهای قبلی و ليگ برتري قایسه کنند و از در یک ردیف قرار دهند!بازی نیمه نهایی استقلال مقابل سپاهان اصفهان یک دیدار متفاوت مي باشد و برنده شدن  در اين بازي يعني به نتيجه رسيدن 50 درصد  از زحمات خود هواداران و کل مجموع فعلي باشگاه استقلال.
نکته آخر:هواداران باید رقتار تماشاگران اصفهانی را با بازیکنان محبوبشان در چند دیدار گذشته آنها در اصفهان را خوب به یاد بیاورند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 1 / 1392برچسب:نیمه نهایی جام حذفی,استقلال,سپاهان,هواداران فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com